العودة   شبكة كلمة سواء للحوار الإسلامي المسيحي العودة المنتدى أقسام دراسة النصرانية كشف أكاذيب المنصرين و المواقع التنصيرية

كشف أكاذيب المنصرين و المواقع التنصيرية يُمنع ذكر أسماء المواقع و المنتديات التنصيرية أو المشرفين عليها.

آخر 20 مشاركات
المسيحية تحتضر : كاثوليكية إسبانيا في خبر كان ! (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          L'Espagne a cessé d'être catholique (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          المسيحية على طريق الإندثار (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          المسيحية على طريق الإندثار (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          معجزة أم خدعة ؟؟ (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          معجزة أم خدعة ؟؟ (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          الحجر الأسود و عين زمزم في كتابات مفسري التوراة من اليهود (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          من يدفع لأجل خطايا الكنيسة ؟؟؟ (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          الدليل القاطع على صلب يَهُوذَا بدل من المسيح (الكاتـب : الشهاب الثاقب - آخر مشاركة : د.محمد عامر - )           »          أنا و الآب واحد بين الحقيقة و الوهم (الكاتـب : الشهاب الثاقب - آخر مشاركة : Dr Critic - )           »          نعم قالوا إن الله ثالث ثلاثة و كفروا بقولهم هذا ( جديد ) (الكاتـب : الشهاب الثاقب - آخر مشاركة : محمود القديسى - )           »          منطقية بطلان إدعاء إلوهية المسيح من قول توما ( ربى والهى ! ) (الكاتـب : الشهاب الثاقب - )           »          دقة اللفظ القرأني في قصة نجاة المسيح من الصلب و القتل (الكاتـب : الشهاب الثاقب - )           »          هل كانت أم النور و ابنها الإله من أصحاب البشرة السوداء ؟؟ (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          حيرة الآباء في من مات وتألم الناسوت أم اللاهوت؟ (الكاتـب : ابن النعمان - )           »          هل الإرهاب و التطرف مرتبط بالإسلام فحسب ؟ (الكاتـب : د/ عبد الرحمن - آخر مشاركة : * إسلامي عزّي * - )           »          أضحى 1440هـ مبارك يا غير مسجل (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          اِهْتِفِي لِلرَّبِّ يَا كُلَّ الأَرْضِ (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          الكعبة المشرفة تلبس حلتها الجديدة (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )           »          رد على كهنة المنتديات : العبرة من رمي الجمرات (الكاتـب : * إسلامي عزّي * - )


رد
 
أدوات الموضوع أنواع عرض الموضوع
   
  رقم المشاركة :1  (رابط المشاركة)
قديم 26.09.2015, 13:03
صور د. نيو الرمزية

د. نيو

مجموعة مقارنة الأديان

______________

د. نيو غير موجود

فريق النصرانيات 
الملف الشخصي
التسجيـــــل: 07.09.2009
الجــــنـــــس: ذكر
الــديــــانــة: الإسلام
المشاركات: 1.578  [ عرض ]
آخــــر نــشــاط
21.08.2018 (04:00)
تم شكره 281 مرة في 186 مشاركة
Gadid فضيحه منتدى ( أبو لمعه) المسيحى: سؤال بسيط يكشف كذب و جهل منتدى باكمله (ادخل و اضحك)..بالصور


السلام عليكم و رحمه الله و بركاته.....

كل عام و انتم بخير

اود ان انقل اليكم اليوم فضيحه جديده لاحدى منتديات (الكوبى بست) ....

ماكينات تصوير تمشى على الارض!!

هؤلاء الذين ينقلون و لا يفهمون...

ينقلون فحسب

ينقلون بنعمه رب المجد و خلاص...!!!

هؤلاء الذين ينطبق عليهم المثل:

((بيكدبوا الكدبه..... و يصدقوها))فضيحه منتدى لمعه) المسيحى: سؤال بسيط يكشف منتدى باكمله (ادخل اضحك)..بالصور


يتبع................

للمزيد من مواضيعي

 






المزيد من مواضيعي


توقيع د. نيو
قولوا:
لا اله الا الله
تفلحوا



رد باقتباس
   
  رقم المشاركة :2  (رابط المشاركة)
قديم 26.09.2015, 13:05
صور د. نيو الرمزية

د. نيو

مجموعة مقارنة الأديان

______________

د. نيو غير موجود

فريق النصرانيات 
الملف الشخصي
التسجيـــــل: 07.09.2009
الجــــنـــــس: ذكر
الــديــــانــة: الإسلام
المشاركات: 1.578  [ عرض ]
آخــــر نــشــاط
21.08.2018 (04:00)
تم شكره 281 مرة في 186 مشاركة
افتراضي


اولا :

اليكم نص المقاله التى تقيأها احد كتاب المقالات المسيحيين و التى بسرعه تلقفتها ((المشرفه العامه)): ليديا يؤانس.....لتنقلها الى ((الخراف))!!

اعتذر عن لفظه الخراف لكن الاكليروس و مشرفى منتدياتكم يعتبروكم هكذا و يتعاملوا معكم للاسف من هذا المنطلق...
و اليكم الدليل على كلامى:

تفضلوا نص المقال:
اقتباس

لولا حد الردة ما بقي الأسلام..
"الشيخ يوسف القرضاوي"

سؤال :
هل بعد ذلك هناك من يجرأ و يقول أن الأسلام دين سلام و حرية..؟

الأجابة:
هناك من المؤكد هناك الكثير من المضلين و الضلاليين الذين يفسرون الأسلام حسب الزمان و المكان...
يعني يلونون الأسلام حسب المتلقي..
و تحضرني قصة أحد الصحابة عرض علي يهودي الأسلام ..
و لما أعترض اليهودي حيث أنه يشرب الخمر و يزني..
فرد عليه الصحابي و قال له ..ليس هناك أي مشكلة..
و انت مسلم ممكن انك تشرب الخمر و تزني..
فأسلم اليهودي لأنه صدق الصحابي لأنه من أصحاب "محمد" و من المقربين له..
و بعد أن اسلم اليهودي ..قال له الصحابي..
الآن انت مسلم ..فاذا شربت الخمر تعرضت للجلد..
و أذا أرتكبت فعل الزناة سوف تتعرض للجلد و المرأة للرجم..

هذا هو الأسلام لا يهم أصحاب الدعوة الصدق في الكلام..
هم ماشيين بمبدأ الغاية تبرر الوسيلة..

ملحوظة:
كل الصحابي بدون استثناء الا " أبو بكر الصديق" لكبر سنه , كانوا زناة و من شاربي الخمر ,و من قطاع الطرق..





المقاله مصوره:
[/SIZE]






المزيد من مواضيعي

آخر تعديل بواسطة د. نيو بتاريخ 26.09.2015 الساعة 13:11 .
رد باقتباس
   
  رقم المشاركة :3  (رابط المشاركة)
قديم 26.09.2015, 13:15
صور د. نيو الرمزية

د. نيو

مجموعة مقارنة الأديان

______________

د. نيو غير موجود

فريق النصرانيات 
الملف الشخصي
التسجيـــــل: 07.09.2009
الجــــنـــــس: ذكر
الــديــــانــة: الإسلام
المشاركات: 1.578  [ عرض ]
آخــــر نــشــاط
21.08.2018 (04:00)
تم شكره 281 مرة في 186 مشاركة
افتراضي


ثانيا :

تفنيد المقاله


قبل ان انقل لكم ((الفضائح)) و ((المهازل))

اود ان اعلق بعض التعليقات البسيطه على هذة المقاله و التى تكشف كم الكذب الغير متقن و الغير مقنع حتى للاطفال !!!


فلننظر:

زى ما بيقول المصريين فى المثل المعروف ...(( الجواب بيظهر من عنوانه))

فلننظر الى ((أول)) سطر فى مقال ابو لمعه المفضوح:



هو ايه (الأسلام)) ده يا جدعان؟!

ايه ده يا جدعان؟؟؟؟

ميكنش دين جديد ظهر على سهوه و لا حاجه؟؟؟؟


اتعلموا ((تفكوا الخط)) الاول .....بعد كده ابقوا اكدبوا....((بدل ما تضحكوا الناس عليكوا))!!!



بس ايه رأيكم فى (الدخله) بتاعه ابو لمعه؟؟؟

جامده مش كده...



فلنكمل:



يا سلااااااااااااااااااام!!!


الراجل نقل السطر اللى انا مش عارف جابه من اى داهيه و حط تحته اسم الشيخ يوسف القرضاوى من غير ما يحط اسم المرجع و لا رقم الصفحه و لا حتى رابط و لا يحزنون!!!

ايه الحلاوة دى؟؟؟؟

دا ولا كانك كلامك اكثر مرجعيه من الانجيل !!!

و اللى يضحك اكتر:

انه بعد ما حط السطر الاهبل ده اللى من غير توثيق و لا هباب جاى يسأل بقى و يقرر القارىء( و الذى من المفترض ان يكون قد صدق هذا الهراء بدون ان يسأل عن مصدره)

بيقول:


قال يعنى الواد جاب التايهه و جاب الدليل الحاسم الذى لا يجرأ احد ان يرد عليه:hb:

صحيح

اللى اختشوا ....ماتوا



..........................

فلنكمل




قصه جامد جدا................

و ايه كمان؟!

و دى تخص احد الصحابه( و ليس الصحابى) المقربين للنبى

يا سلااااااااااااام

يا سلااااااااااااااااام

ايه الحلاوه دى


قول يا مسيحى قول.....كل كلامك معقول


ادينى من دا..... يا عم

و اخدتوا بالكو من الحته اللى ف الاخر:






المرأه تترجم اه............ و الراجل يتجلد بس!!!


يا عينى على المرأه المظلومه دايما عندكوا يا مسلمين يا وحشين...!!


انا اول مرة اسمع على ان الحدود الشرعيه تفرق بين الذكر و الانثى فى العقوبات!!!


و ركزوا معايا ع السطر الاخير فى المقال


كل الصحابي بدون استثناء الا " أبو بكر الصديق" لكبر سنه , كانوا زناة و من شاربي الخمر ,و من قطاع الطرق..


حلوة قوى كل ((الصحابى)) دى!!!!

الصحيح (الصحابه)

طبعا الراجل لا عارف الالف اللينه و لا يعرف الهاء و لا التاء المربوطه !!

بس بيعرف يكرز بالكذب و بس!!

و يا سلام بقى على حته

بدون استثناء الا " أبو بكر الصديق"


ازاى يبقى(( بدون استثناء)) و بعدها مباشره تقول ((الا))؟؟؟

يعنى اخترعتوا دين جديد (الأسلام) و عايزين تخترعوا لغه جديده كمان



دا انتم ناس واصله بقى!!!!




يتبع






المزيد من مواضيعي
رد باقتباس
   
  رقم المشاركة :4  (رابط المشاركة)
قديم 26.09.2015, 13:15
صور د. نيو الرمزية

د. نيو

مجموعة مقارنة الأديان

______________

د. نيو غير موجود

فريق النصرانيات 
الملف الشخصي
التسجيـــــل: 07.09.2009
الجــــنـــــس: ذكر
الــديــــانــة: الإسلام
المشاركات: 1.578  [ عرض ]
آخــــر نــشــاط
21.08.2018 (04:00)
تم شكره 281 مرة في 186 مشاركة
افتراضي


ثانيا :

تفنيد المقاله


قبل ان انقل لكم ((الفضائح)) و ((المهازل))

اود ان اعلق بعض التعليقات البسيطه على هذة المقاله و التى تكشف كم الكذب الغير متقن و الغير مقنع حتى للاطفال !!!


فلننظر:

زى ما بيقول المصريين فى المثل المعروف ...(( الجواب بيظهر من عنوانه))

فلننظر الى ((أول)) سطر فى مقال ابو لمعه المفضوح:


اقتباس
لولا حد الردة ما بقي الأسلام..


هو ايه (الأسلام)) ده يا جدعان؟!

ايه ده يا جدعان؟؟؟؟

ميكنش دين جديد ظهر على سهوه و لا حاجه؟؟؟؟


اتعلموا ((تفكوا الخط)) الاول .....بعد كده ابقوا اكدبوا....((بدل ما تضحكوا الناس عليكوا))!!!



بس ايه رأيكم فى (الدخله) بتاعه ابو لمعه؟؟؟

جامده مش كده...



فلنكمل:

اقتباس
لولا حد الردة ما بقي الأسلام..
"الشيخ يوسف القرضاوي"

سؤال :
هل بعد ذلك هناك من يجرأ و يقول أن الأسلام دين سلام و حرية..؟

يا سلااااااااااااااااااام!!!


الراجل نقل السطر اللى انا مش عارف جابه من اى داهيه و حط تحته اسم الشيخ يوسف القرضاوى من غير ما يحط اسم المرجع و لا رقم الصفحه و لا حتى رابط و لا يحزنون!!!

ايه الحلاوة دى؟؟؟؟

دا ولا كانك كلامك اكثر مرجعيه من الانجيل !!!

و اللى يضحك اكتر:

انه بعد ما حط السطر الاهبل ده اللى من غير توثيق و لا هباب جاى يسأل بقى و يقرر القارىء( و الذى من المفترض ان يكون قد صدق هذا الهراء بدون ان يسأل عن مصدره)

بيقول:
اقتباس
سؤال :
هل بعد ذلك هناك من يجرأ و يقول أن الأسلام دين سلام و حرية..؟


قال يعنى الواد جاب التايهه و جاب الدليل الحاسم الذى لا يجرأ احد ان يرد عليه:hb:

صحيح

اللى اختشوا ....ماتوا



..........................

فلنكمل

اقتباس
و تحضرني قصة أحد الصحابة عرض علي يهودي الأسلام ..
و لما أعترض اليهودي حيث أنه يشرب الخمر و يزني..
فرد عليه الصحابي و قال له .
.ليس هناك أي مشكلة..
و انت مسلم ممكن انك تشرب الخمر و تزني..
فأسلم اليهودي لأنه
صدق الصحابي لأنه من أصحاب "محمد" و من المقربين له..
و بعد أن اسلم اليهودي ..قال له الصحابي..
الآن انت مسلم ..فاذا شربت الخمر تعرضت للجلد..
و أذا أرتكبت فعل الزناة
سوف تتعرض للجلد و المرأة للرجم..


قصه جامد جدا................

و ايه كمان؟!

و دى تخص احد الصحابه( و ليس الصحابى) المقربين للنبى

يا سلااااااااااااام

يا سلااااااااااااااااام

ايه الحلاوه دى


قول يا مسيحى قول.....كل كلامك معقول


ادينى من دا..... يا عم

و اخدتوا بالكو من الحته اللى ف الاخر:
اقتباس


اقتباس
و أذا أرتكبت فعل الزناة سوف تتعرض للجلد و المرأة للرجم..





المرأه تترجم اه............ و الراجل يتجلد بس!!!


يا عينى على المرأه المظلومه دايما عندكوا يا مسلمين يا وحشين...!!


انا اول مرة اسمع على ان الحدود الشرعيه تفرق بين الذكر و الانثى فى العقوبات!!!


و ركزوا معايا ع السطر الاخير فى المقال


كل الصحابي بدون استثناء الا " أبو بكر الصديق" لكبر سنه , كانوا زناة و من شاربي الخمر ,و من قطاع الطرق..


حلوة قوى كل ((الصحابى)) دى!!!!

الصحيح (الصحابه)

طبعا الراجل لا عارف الالف اللينه و لا يعرف الهاء و لا التاء المربوطه !!

بس بيعرف يكرز بالكذب و بس!!

و يا سلام بقى على حته

بدون استثناء الا " أبو بكر الصديق"


ازاى يبقى(( بدون استثناء)) و بعدها مباشره تقول ((الا))؟؟؟

يعنى اخترعتوا دين جديد (الأسلام) و عايزين تخترعوا لغه جديده كمان



دا انتم ناس واصله بقى!!!!




يتبع






المزيد من مواضيعي

آخر تعديل بواسطة د. نيو بتاريخ 26.09.2015 الساعة 13:27 .
رد باقتباس
   
  رقم المشاركة :5  (رابط المشاركة)
قديم 26.09.2015, 13:30
صور د. نيو الرمزية

د. نيو

مجموعة مقارنة الأديان

______________

د. نيو غير موجود

فريق النصرانيات 
الملف الشخصي
التسجيـــــل: 07.09.2009
الجــــنـــــس: ذكر
الــديــــانــة: الإسلام
المشاركات: 1.578  [ عرض ]
آخــــر نــشــاط
21.08.2018 (04:00)
تم شكره 281 مرة في 186 مشاركة
افتراضي


طبعا مقاله بمثل هذا الحجم من الاكاذيب ضد الاسلام سوف تلهب حماس الاعضاء المسيحيين للمشاركه فيه

فأنطلق العضو (((المرشح للاشراف)): سامى سامر ليشارك قائلا:






شكل الموضوع اقنعه و عجبه قوى........


يتبع.........

[/QUOTE]





المزيد من مواضيعي
رد باقتباس
   
  رقم المشاركة :6  (رابط المشاركة)
قديم 26.09.2015, 13:31
صور د. نيو الرمزية

د. نيو

مجموعة مقارنة الأديان

______________

د. نيو غير موجود

فريق النصرانيات 
الملف الشخصي
التسجيـــــل: 07.09.2009
الجــــنـــــس: ذكر
الــديــــانــة: الإسلام
المشاركات: 1.578  [ عرض ]
آخــــر نــشــاط
21.08.2018 (04:00)
تم شكره 281 مرة في 186 مشاركة
افتراضي


طبعا المشرف العام (ليديا يؤانس) اسعدها مشاركة الاعضاء و ذهبت تؤكد كلام زميلها بالقصه (الجامده) التى ذكرها ابو لمعه كاتب المقال:

[/QUOTE]





المزيد من مواضيعي
رد باقتباس
   
  رقم المشاركة :7  (رابط المشاركة)
قديم 26.09.2015, 13:33
صور د. نيو الرمزية

د. نيو

مجموعة مقارنة الأديان

______________

د. نيو غير موجود

فريق النصرانيات 
الملف الشخصي
التسجيـــــل: 07.09.2009
الجــــنـــــس: ذكر
الــديــــانــة: الإسلام
المشاركات: 1.578  [ عرض ]
آخــــر نــشــاط
21.08.2018 (04:00)
تم شكره 281 مرة في 186 مشاركة
افتراضي


طبعا فى ظل هذة الاجواء الذهبيه.....رأى الزميل سمسم 2012 ان الفرصه قد سنحت للتدخل العسكرى...هههههه





تمام.....

الرجل غلط فى حاجه؟؟؟؟

شتم حد؟؟؟؟؟؟

قل ادبه لا سمح الله؟؟؟؟؟


تمام

يتبع......






المزيد من مواضيعي
رد باقتباس
   
  رقم المشاركة :8  (رابط المشاركة)
قديم 26.09.2015, 13:35
صور د. نيو الرمزية

د. نيو

مجموعة مقارنة الأديان

______________

د. نيو غير موجود

فريق النصرانيات 
الملف الشخصي
التسجيـــــل: 07.09.2009
الجــــنـــــس: ذكر
الــديــــانــة: الإسلام
المشاركات: 1.578  [ عرض ]
آخــــر نــشــاط
21.08.2018 (04:00)
تم شكره 281 مرة في 186 مشاركة
افتراضي


اتفرجوا بقى على الاستعباط -اللى على اصوله- تفضلوا:





هو الاخ سمسم كان قالك ان ك انت كاتبه المقال و لا انك انت صاحبه الروايه او القصه؟؟؟؟؟

طبعا لا ...هو قال انك انتى نقلتى المقال و القصه دى عجبتك بل بتستشهدى بها مؤكده على كلام زميلك المسيحى سامى سامر!!!!


طبعا مشاركه (ليديا يؤانس) يفوح منها ان ليديا تريد ان تتهرب من (الفخ) التى اوقعت نفسها به بالنقل (الأعمى) لقمامه زمايلها المسيحيين بدون تمحيص!!!!

يتبع.......





المزيد من مواضيعي
رد باقتباس
   
  رقم المشاركة :9  (رابط المشاركة)
قديم 26.09.2015, 13:37
صور د. نيو الرمزية

د. نيو

مجموعة مقارنة الأديان

______________

د. نيو غير موجود

فريق النصرانيات 
الملف الشخصي
التسجيـــــل: 07.09.2009
الجــــنـــــس: ذكر
الــديــــانــة: الإسلام
المشاركات: 1.578  [ عرض ]
آخــــر نــشــاط
21.08.2018 (04:00)
تم شكره 281 مرة في 186 مشاركة
افتراضي


فى هذة الاثناء حاول احد الاعضاء المسلمين المشاركة......لكن يبدو ان ((مقص الاشراف) كان سريعا جدا..!!



يتبع بالمشاركة ((الذهبيه))....التى زنقت (ليديا) فى الحيييييييييييييييطه!!!

يتبع...






المزيد من مواضيعي
رد باقتباس
   
  رقم المشاركة :10  (رابط المشاركة)
قديم 26.09.2015, 13:40
صور د. نيو الرمزية

د. نيو

مجموعة مقارنة الأديان

______________

د. نيو غير موجود

فريق النصرانيات 
الملف الشخصي
التسجيـــــل: 07.09.2009
الجــــنـــــس: ذكر
الــديــــانــة: الإسلام
المشاركات: 1.578  [ عرض ]
آخــــر نــشــاط
21.08.2018 (04:00)
تم شكره 281 مرة في 186 مشاركة
افتراضي


تفضلوا مشاركة الاخ سمسم و التى وضعت المشرف العام المسيحى فى ال (CORNER)!!!!




تفضلوا المشاركة السابقه مكتوبه لان الخط فى الصورة صغير))


اهلا ليديا...

انا مش مضايق و لا حاجه.....

بس مبعرفش اشوف (حاجه غلط) و اعمل انى مش واخد بالى

و السؤال هنا :

مش انتى اللى نقلتى الموضوع

و كمان كنت بتستشهدى بالقصه المذكورة عشان تأكدى على كلام (سامى) !!!!

يبقى انتى مقتنعه بالقصه دى ......

والنتيجه ( عند اى عاقل) :

انك انت مسئوله انك تدافعى عن ما ((نقلتيه)) بل و ((تستشهدى)) به ....طبعا على اساس ان مثل هذة المقالات تعتبر عندك ((مرجعيه)) ذات مصداقيه..!!!

و الا فعليك بالاعتراف ان الكاتب كذاب و انك نقلتى الكذب بدون تحرى و استشهدتى بيه كمان .......لمجرد انه ضد الاسلام و خلاص


(( و هذة هى الحقيقه حتى تقومى يا ليديا بإثبات العكس))



و و انا عندى ليكى سؤال يا ليديا:

و ايه المشكله و انتى مسيحيه انك تدافعى عن مصداقيه زميلك المسيحى اللى انتى بتنقلى عنه؟!؟

ما تجيبى الروايه (سندا و متنا) و تحطيها فى عينى...؟!؟! بدل ما انا عمال اكلم و اصور و بتاع


ايه المانع؟؟؟؟




صحيح....ما تجيبى الروايه و تحطيها فى عينى و اقطعى لسانى يلا..!!!!


فى انتظار انك تجيبى الروايه و تحطيها فى عينى .....



ملحوظه هامه:

انك وضعت الموضوع فى قسم ((الاسلاميات)) و ليس فى قسم (الاراء و الكتابات الحره)

اى انه مطروح(( للنقاش)).... و طبعا انتى ست العارفين..!!!

فى انتظارك يا ليديا.......






يتبع بإعتراف ليديا بان القصه مفبركة,,,,

يتبع...






المزيد من مواضيعي
رد باقتباس
رد

العلامات المرجعية

الكلمات الدلالية
(ادخل, منتدى, لمعه), المسيحي:, اضحك)..بالصور, باكمله, بسيط, يكشف, سلام, فضيحه


الذين يشاهدون هذا الموضوع الآن : 1 ( 0من الأعضاء 1 من الزوار )
 
أدوات الموضوع
أنواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة موضوعات جديدة
لا تستطيع إضافة رد
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

رمز BB تمكين
رمز[IMG]تمكين
رمز HTML تعطيل

الانتقال السريع

الموضوعات المتماثلة
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى ردود آخر مشاركة
فضيحه بالصور يانصارى ابوالسعودمحمود غرائب و ثمار النصرانية 6 15.10.2017 23:28
سؤال ملغم للشيخ ديدات .. وإجابة ذكية .. البتول قسم الصوتيات والمرئيات 1 11.10.2014 19:43
أيهما تفضلين عريس ملتحي أم عريس غير ملتحي ؟؟ دعوةة للنقاش لا تسئلني من أنا قسم الحوار العام 1 04.01.2011 07:14
صرح جديد يتلألأء فى سماء الدعوة منتدى(( صوت الا سلام)) راجية الاجابة من القيوم قسم الحوار العام 21 01.12.2010 08:08



لوّن صفحتك :